این حرف های چند سال قبل نتانیاهو را ببینید! ...

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وبلاگ من خوش آمدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این حرف های چند سال قبل نتانیاهو را ببینید! ...
نویسنده : yamahdi788
تاریخ : سه شنبه 16 مرداد 1403

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

السلام علیک یا فاطمه الزهرا یا صدیقه الشهیده سلام الله علیها

وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ‌ مِن بَعْدِ الذِّکْرِ‌ أَنَّ الْأَرْ‌ضَ یَرِ‌ثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ

و در حقیقت، در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد. انبیاء ۱۰۵

آفتابی که به زائر حسین علیه السلام می‌تابد، گناهانش را از بین می‌برد

امام صادق علیه السلام:
زائرِ حسین(ع) وقتى به قصد زیارت از خانه‏‌اش خارج می‌شود،
سایه‏‌اش بر چیزى نمی‌افتد، مگر اینکه آن چیز برایش دعا می‌کند.
و هنگامى که آفتاب بر او بتابد، گناهانش را از بین می‌برد،
همان‌طور که آتش هیزم را از بین می‌برد.

عن ابی عبد الله(ع): أَنَّ زَائِرَهُ لَیَخْرُجُ مِنْ رَحْلِهِ فَمَا یَقَعُ فَیْئُهُ عَلَى شَیْ‏ءٍ إِلَّا دَعَا لَهُ، فَإِذَا وَقَعَتِ الشَّمْسُ عَلَیْهِ، أَکَلَتْ ذُنُوبَهُ کَمَا تَأْکُلُ النَّارُ الْحَطَب‏. وَ مَا تُبْقِی الشَّمْسُ عَلَیْهِ مِنْ‏ ذُنُوبِهِ شَیْئاً، فَیَنْصَرِفُ وَ مَا عَلَیْهِ ذَنْب‏.
کامل الزیارات، صفحه ۲۷۹

همه کسانی که می‌توانند، برای سفر اربعین خودشان را آماده کنند.

منبع این مطلب:

https://eitaa.com/rasaee

 آقای پزشکیان! شک نکنید...

سال ۹۶ حسن روحانی از طریق کمپین تبلیغاتی‌اش القا کرد که اگر شهید رییسی، رییس جمهور شود، دلار ۲۵۰۰ تومانی می‌شود ۵۰۰۰ تومان که با اعتماد روحانی به وعده‌های غربی‌ها شد ۳۰۰۰۰ تومان! در انتخابات امسال هم گفتند اگر جلیلی رییس جمهور شود، شک نکنید که بورس سقوط می کند تا جایی که آقای پزشکیان هم آن را تکرار کرد. حالا فقط چند روز پس از انتخاب دکتر پزشکیان بورس سبز و در روزهای بعد تا همین امروز رنگ بورس خونی بود! آقایان به فکر باشید

منبع این مطلب:

https://eitaa.com/rasaee

تلخ اما واقعی!

این حرف های چند سال قبل نتانیاهو را ببینید!

چه قدر رهبری نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار دادند و بعضی ها نشنیده گرفتند!

امروز اما درد ما این است که متأسفانه محتوای همان ماهواره را (البته به صورت بومی شده و با شیب تندی به سمت انحطاط فرهنگی و دوری از معارف ناب شیعی) در شبکه نمایش خانگی به خورد خانواده هایمان می دهیم! آن هم به صورت رسمی و قانونی و با مهر نظارت ج.ا.ا

آیا این یکی از مصادیق بارز نفوذ فرهنگی نیست!؟

و درد بزرگتر این است که هنوز تغییر محسوسی در مدیریت فرهنگی کشور دیده نمی شود! و این یعنی ظاهرا بعضی متولیان و‌ مدیران فرهنگی ما، عادت کرده اند تا با لگد دشمن بیدار بشوند! نه هشدار دلسوز ها...

برخی موارد مرتبط:

نفوذ فرهنگی

تهاجم فرهنگی

آغاز تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران

ناتوی فرهنگی
 

منبع این مطلب:

https://eitaa.com/rasaee

آن روزی که به ما موشک می‌زنند، خطرناک نیست ولی...

در جمع ما هستند کسانی که قبل از انقلاب، گرفتار زندان و شکنجه و اینها بودند و این حرف بنده را خوب متوجه می‌شوند. بازجو وقتی شلاق به دست می‌گرفت و می‌زد، موقع حساس و خطرناکی نبود، اما وقتی دستور می‌داد چلو کباب برای آقا بیاورید خطرناک بود! وقتی می‌گفت تلفن در اختیارش بگذارید تا به هرکه می‌خواهد تلفن کند،‌ آنوقت خطرناک بود. وقتی می‌گفت نامه‌ای بنویس به خانواده‌ات، آنوقت خطرناک بود. وقتی نمازخوان‌هایشان را می‌آوردند -اگر نمازخوانی داشتند- که بیاید با این زندانی که نمازخوان هست صحبت کند، خطرناک بود.

ساعت خطرناک، آن زمانی بود که این فرد با خودش می‌گفت: «اینها آنطور هم بدذات نیستند که ما فکر می‌کنیم». گفتنِ این حرف همان، و #سقوط کردن همان!
یک ذره حسن‌ظن، انسان را ساقط می‌کرد. افرادی بودند که باآبرو به زندان رفتند، اما بی‌آبرو از زندان بیرون آمدند! اصلاً عوض شدند. مشی‌شان تغییر پیدا کرد، اصلاً آخرش ساواکی شدند. فردی بود،‌ مبارزه کرده بود،‌ زندان افتاد، بعد ساواکی شد؛ چون یک ذره به آنها #حسن_ظن پیدا کرد؛ یک ذره فکر کرد که در آنها رحم و انسانیتی هست.

آن روزی که به این مملکت، #موشک می‌زنند، خطرناک نیست. آن روزی که برای #صلح می‌آیند باید دست به دعا برداشت و استغاثه کرد و خود را به خدا سپرد! این ساعت‌ها خطرناک‌تر است! بمباران شهرها، علامت ضعف آنهاست، چون امت آگاه‌اند نمی‌توانند با صحبت، مردم را تسخیر کنند و لذا چوب می‌زنند!
آیت الله حائری شیرازی

https://imamhussain.org/persian/31418

هانى بن عروة مرادى

وى ابو یحیى مذحجى مرادى غطیفى، هانى بن عروة بن نمران بن عمرو بن قعاس بن عبد یغوث بن مخدش بن حصر بن غنم بن مالک بن عوف بن منبّه بن غطیف بن مراد بن مذحج و مانند پدر خود عروه، یکى از یاران رسول خدا (صلّى اللّه علیه و آله و سلّم) و پیرى سالخورده بود. او و پدرش از شخصیّتهاى به نام شیعه تلقى مى ‏شدند. هانى در جنگهاى سه‏ گانه حضرت امیر المؤمنین علیه السّلام (جمل، صفّین و نهروان) در رکاب آن حضرت حضور داشت‏ و در کوفه به خاطر حمایت از حضرت مسلم بن عقیل (علیه السّلام) به شهادت رسید.

در مروج ‏الذهب درباره مقتل هانی بن عروه جلال و شوکت وی در بین قبیله اش و بی وفایی قبیله وی آمده است:

«فأصعدوه[مسلم (علیه السّلام)] الى أعلى القصر فضرب بکیر الأحمری عنقه فأهوى رأسه الى الأرض ثم أتبعوا رأسه جسده ثم امر بهانی‏ء ابن عروة فأخرج الى السوق فضرب عنقه صبراً و هو یصیح: یا آل مراد و هو شیخها و زعیمها و هو یومئذ یرکب فی اربعة آلاف دارع و ثمانیة آلاف راجل و إذا إجابتها احلافها من کندة و غیرها کان فی ثلاثین ألف دارع فلم یجد زعیمهم منهم أحداً فشلًا و خذلاناً.»

«مسلم را بالاى قصر بردند و بکیر احمرى گردنش را بزد و سرش را روى زمین افکند. پس از آن جسدش را نیز به زمین افکندند. سپس [ابن زیاد (لعنه الله علیه)] بگفت تا هانى بن عروه را به بازار بردند و دست بسته گردنش را بزدند. او همچنان فریاد می زد و از قبیله بنى مراد کمک می خواست که شیخ و پیشواى قبیله بود و با چهار هزار زره‏ پوش و هشت هزار پیاده سوار می شد و اگر قبایل همپیمان او از کنده و غیره بدو مى ‏پیوستند سى هزار زره‏ پوش می شدند ولى پیشواى قبیله یکى از آنها بدو کمک نکرد که پراکنده و مرعوب بودند.»

منبع این مطلب:

https://eitaa.com/rasaee

امام خامنه ای: شهید آیت چهره مبارز و فعال و خستگی‌ناپذیری بود که با گلوله انتقام منافقین کشته شد! ۶۲/۵/۱۴

سالروز ترور خار چشم‌ منافقان
‌ مسئول و نماینده انقلابی
بانی‌ تصویب‌ اصل‌ ولایت فقیه
مطیع ولایت، آیت بصیرت
شهید دکتر سیدحسن آیت

در بخشی از وصیت نامه شهید مدافع حرم «حامد کوچک‌زاده» آمده است: «دشمن با تمام قوا از زمین و آسمان، در حال حمله به مرزهای اعتقادی و ایمانی ماست. حرکتی کنید. امروز دشمن در خصوصی‌ترین لحظات ما و به خصوصی‌ترین مکان‌های ما نفوذ کرده و بنیان خانواده که یکی از ارکان مهم جامعه می‌باشد را از هم پاشیده و چگونه است که ما نسبت به این مسائل بی‌تفاوتیم...»

در فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده آمده است: «سخت‌ترین و مشکل‌ترین کار ماندن و گوش به فرمان و اطاعت کردن از ولی و رهبر می‌باشد، که بارها و بارها تأکید داشتند که هان ای فرزندان روح الله! دارد تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی، جنگ نرم رخ می‌دهد، مراقب باشید. مراقب باشید و اجازه ندهید داستان کربلا دوباره تکرار گردد.»

برخی موارد مرتبط:

نگذارید داستان اندلس دوباره تکرار گردد ...

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم





:: موضوعات مرتبط: ولایت فقیه , شهید , دفاع مقدس , شهداء مدافع حرم , مسئله مهدویت , ظهور , احادیث ائمه اطهار (علیهم السلام) , شهدای کربلا , محرم | عاشورا , شهدای انقلاب اسلامی , ماه صفر , اربعین حسینی علیه السلام , ,
:: برچسب‌ها: تلخ اما واقعی , نفوذ فرهنگی , تهاجم فرهنگی , هشدار , مدیریت فرهنگی کشور , لگد دشمن , لگد , دشمن , آیت الله حائری شیرازی , خطرناک , تلفن , کباب , چلو کباب , ساعت خطرناک , موشک , هانى بن عروة مرادى , شهدای کربلا , شهید کربلا , شهید آیت , منافقین , شهید دکتر سیدحسن آیت , شهید مدافع حرم , شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده , شهدای مدافع حرم , تهاجم فرهنگی , شبیخون فرهنگی , ناتوی فرهنگی , جنگ نرم , یا زهرا سلام الله علیها , ظهور , امام خامنه ای ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 739
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 487
:: باردید دیروز : 447
:: بازدید هفته : 487
:: بازدید ماه : 12548
:: بازدید سال : 34500
:: بازدید کلی : 34500

RSS

Powered By
loxblog.Com